Khamis, 8 Mei 2014

SUAMI KU HERO KU


PENGEDAR SAH SHAKLEE (ID: 869895)
COD AREA :TANGKAK, BUKIT GAMBIR, SEROM, GERSIK, KUNDANG ULU, LEDANG, JOHOR.
POSTAGE : SELURUH MALAYSIA

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Entry kali ni nak buat kelainan sikit iaitu tentang SUAMI KU HERO KU..

Gambar daku bersama hero-hero

Tanggal 02.02.2008 kami telah di Ijab Qabul kan sebagai pasangan suami isteri yang sah. Bermula saat itu lah daku melihat Suami Ku sebagai Hero Ku..

Bermula dari tarikh keramat itu, bermula lah kisah rumah tangga kami bersama..susah senang kami harungi bersama..jatuh bangun daku, suami sentiasa menyokong dibelakang..

Sehinggalah 'Penglibatan Semula' daku dalam Bisness Shaklee.. Setelah hampir 4 tahun menyepi kan diri dalam Bisness Shaklee, daku bangkit semula dengan AZAM dan MATLAMAT baru.. Suamiku adalah orang pertama yang menyokong dalam pernglibatan semula ini..

Syukur yang tak terhingga kehadrat Allah SWT atas kelembutan hati suami ku untuk membenarkan daku terlibat semula dalam Bisness Shaklee walaupun dengan bersyarat..Syarat yang ditetapkan adalah "Keluarga Diutamakan".. 

Daku akur dengan syarat yang ditetapkan dan dengan syarat yang diberikan itu, daku amat selesa untuk running bisness dan sedikit pon daku tiada masalah bersama keluarga dan anak-anak..daku akan menyusun jadual untuk diriku sendiri, yang mana perlu pergi branch untuk Restock, yang mana perlu COD, yang mana perlu POS, dan masa mana nak layan customer..

Alhamdulillah, Allah memudahkan segala urusan ku, walaupon dalam masa yang sama daku mempunyai tugas hakiki iaitu bekerja 5 hari seminggu..waktu rehat daku adalah waktu daku running bisness.. Suami juga lah tempat daku bergantung untuk minta tolong ambil anak dari sekolah bila daku balik kerja jika terpaksa restock barang dan pergi COD barang.. Thanks Hubby..

Suami ku adalah orang yang sentiasa memberi semangat dalam daku ber bisness.. sentiasa memberikan daku kata - kata positif untuk daku terus ber bisness.. Alhamdulillah..

Kini setelah hampir 3 tahun daku ber bisness semula, "Alah Bisa Tegal Biasa" dan daku pula rasa enjoy bila running bisness shaklee ni sebab tiada gangguan waktu bersama suami ku dan anak-anak ku..yang penting, daku tetap ada side income setiap bulan.. Sedikit atau banyak side income itu tidak jadi ukuran.. apa yang penting usaha daku untuk terus maju di samping galakkan dari Suami Ku Hero Ku..

Terima Kasih Suami Ku..

Kini Daku dikurniakan 2 hero kecil yang comel..

HUBUNGI


NORAISHAH BINTI MOHAMMAD ABAS
 Shaklee ID 869895
019-7846213
 Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Sihat & Cantik
♥FB: Noraishah Binti Mohammad Abas
PENGEDAR SAH SHAKLEE (ID: 869895)
COD AREA :TANGKAK, BUKIT GAMBIR, SEROM, GERSIK, KUNDANG ULU, LEDANG, JOHOR.
POSTAGE : SELURUH MALAYSIA





Tiada ulasan:

Catat Ulasan