Khamis, 11 Jun 2015

CAHAYA MATA BARU 2015

Alhamdulillah....
Syukur kehadrat Allah S.W.T, tanggal 26.03.2015 daku selamat melahirkan Putera yang ke-3, yang diberi nama Ahamd Umar Firdaus..






Sekali lagi daku bersyukur, selama daku mengandungkan Umar tiada masalah kesihatan Major yang dialami, HB sentiasa di paras normal.. Ramai ibu-ibu mengandung yang mempunyai masalah HB rendah, dan dengan izin Allah daku dapat atasinya dengan mengambil set Hamil Shaklee dan mendapat keizinan dari Doktor dan Nurse Ibu Mengandung.. Mereka juga menyokong Ibu mengandung untuk ambil makanan tambahan untuk meningkatkan tahap kesihatan ibu mengandung..

Daku yang langsung tidak boleh minum susu ketika hamil, hanya mengambil Ostematrix ketika mengandung.. Kesan nya sembelit tiada lagi dan sakit-sakit tulang belakang ketika hamil juga tiada langsung.

Daku boleh bekerja dengan cergas dan rasa sihat, dengan kerja daku yang perlu pergi ke tapak binaan, dan terpaksa bekerja di bawah panas terik matahari tanpa rasa letih dengan mengambil Set Hamil Shaklee..

Kebiasaanya daku akan mengalami batuk dan selesema ketika hamil, tapi dengan pengambilan Vita-C, ia dapat membantu meningkatkan sistem Immune tubuh yang sedang berbadan 2..

Pengambilan B-Complex adalah amat penting untuk mengurangkan Stress dan ianya mengandungi Folic Acid yang amat diperlukan Ibu Hamil dalam pembentukan Janin..


Ok lah.. setakat ini perkongsian daku terhadap Set Hamil Shaklee.. Next entry daku akan kongsikan pula tentang Set Pantang Shaklee.. apa-apa pon Set Hamil Shaklee memang SUPERB!!!!



Berminat nak join Shaklee team hebat kami???
Boleh join team sy DESIRE FAMILY...kami mempunyai grup ekslusif di fb dan wasap. Kelas dan training disediakan. Guideline dan mentoring asalkan niat utk berjaya rajin usaha dan sentiasa ingin belajar.
HUBUNGI


NORAISHAH BINTI MOHAMMAD ABAS
 Shaklee ID 869895
019-7846213
 Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Sihat & Cantik
♥FB: Noraishah Binti Mohammad Abas
PENGEDAR SAH SHAKLEE (ID: 869895)
COD AREA :TANGKAK, BUKIT GAMBIR, SEROM, GERSIK, KUNDANG ULU, LEDANG, JOHOR.
POSTAGE : SELURUH MALAYSIA

1 ulasan:

  1. Tahniah kak..moga ada baby baru ni semakin bertambah rezki akak sekeluarga...

    BalasPadam