Sabtu, 25 Januari 2014

ANDA IBU MENYUSU???ANK ANDA SERING SAKIT??APA KATA DAPATKAN NUTRIFERON HARI INI UTK KUATKAN IMUN ANAK ANDA MASIH MENYUSU..


PENGEDAR SAH SHAKLEE (ID: 869895)
COD AREA :TANGKAK, BUKIT GAMBIR, SEROM, GERSIK, KUNDANG ULU, LEDANG, JOHOR.
POSTAGE : SELURUH MALAYSIA

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 



Assalamualaikum semua..
You all sihat x????Kalau tak sihat apa kata cer try consume nutriferon pengganti ubat n antibiotik....Alhamdulillah ramai yg kini yakin dan percaya utk sihat dengan produk Shaklee...So kali ni nak share slh seorang pengguna nutriferon. Beliau seorang ibu menyusu amalkan nutriferon utk  tingkatkan imun dalam badan sekaligus utk kesihatan ank yg disusukan..Jom ikuti sharing beliau




TESTIMONI OLEH Tuty Rahiza


Nutriferon penggalak imunisasi (immune booster) ciptaan pakar imun, Dr Kojima dari Jepun. Sangat digalakkan diambil oleh mereka yang punya masalah ANTIBODI yang LEMAH, SENANG SAKIT dan sakit yang lambat recover.


Siapakah yang perlu ambil Nutriferon?

1. Mereka yang sering sakit, selsema, demam.
2. Ibu yang menyusukan anaknya yg mana anaknya demam atau sakit yg berpanjangan.
3. Mereka yang mempunyai masalah imunisasi.
4. Mereka yang sering travel dan kerap ke luar negara.
5. Mereka yang sering stress.
6. Mereka yang terdedah dengan bahaya penyakit.
7. Mereka yang tak suka makan banyak vitamin antioksidan, ACE boleh gantikan dengan Nutriferon sepeket sehari.
8. Mereka yang ada mempunyai allergi dan eczema.

Bagaimana Nutriferon bertindak?NutriFeron MENINGKATKAN INTERFERON semulajadi badan dan sekaligus MENGUATKAN TINDAK BALAS IMUN badan.

Anda kini dah tak perlu ubat2 yang banyak lagi!Pemakanan tambahan NutriFeron ™ yang direka untuk diambil setiap hari dan merupakan adunan empat ramuan botani ini, apabila digabungkan bersama, untuk membolehkan tubuh secara semulajadi meningkatkan pengeluaran interferon tanpa menambah tekanan kepada badan *:Ekstrak biji labu (Cucurbita moschata), yang telah didapati dapat mendorong pengeluaran interferon;Biji Plantago (Plantage asiatica) yang mengandungi bahan kimia yang dipanggil polisakarida yang diguna untuk merangsang sistem imun;Bunga Safflower (Carthamus tinctorius) polisakarida, yang telah dikenalpasti dapat mendorong pembangunan makrofaj, sejenis sel darah putih;Kuntuman bunga Japanese Honeysuckle (Lonicera japonica) yang digunakan dalam perubatan Asia.


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Jika anda ada kekangan kewangan dan ingin mencuba,saya ada sediakan set bajet utk anda.. atau boleh gunakan id sy utk pembelian di branch Shaklee berdekatan

Ingin mencuba produk Shaklee?



HUBUNGI

♥ NORAISHAH BINTI MOHAMMAD ABAS
♥ Shaklee ID 869895
♥ noraishahabas@yahoo.com / 019-7846213
♥ Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Sihat & Cantik
♥FB: Noraishah Binti Mohammad Abas (SILA ADD FRIEND DULU YE)
PENGEDAR SAH SHAKLEE (ID: 869895) COD AREA :TANGKAK, BUKIT GAMBIR, SEROM, GERSIK, KUNDANG ULU, LEDANG, JOHOR.
POSTAGE : SELURUH MALAYSIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan